copyright

Az oldalon található képek Iby András szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni nem lehet. Minden jog fenntartva!

január 27, 2009

Középpontosítás

Miért is ez a cím. Középpontosítom az életem nagy részét, középpontba helyezem a fontos teendőket, célokat, érzéseket. Középpont. Mihez képest középpont? Természetesen a magam szétszórt kacskaringós gondolatvilágom és néha elveket meghazudtoló megnyilatkozásaimhoz képest. Központba került a minden. Én ragaszkodó ember vagyok így döntöttem, hogy ilyen leszek. Nem tárgyakhoz kötöm magam hanem cselekvésekhez, gondolatokhoz, érzésekhez. Igen Függő vagyok, szeretem érezni, ha vegyszergőz megy az orromba, szeretem felemelni a cigarettaszálat a számhoz, szeretek reggel egy kv-t meginni. Szeretek csak a hangulat miatt fotókat csinálni, hogy másnak örömöt szerezzek vele. Szeretek meginni egy sört a barátokkal, mert szeretem érezni ezeket a tényezőket magam körül. És igen valószínűleg függő vagyok ezekhez az érzésekhez. De ez nem baj. Célom elérni azt hogy magamért tegyem amit teszek. Azért tegyem hogy nekem jó legyen és ne mások döntései befolyásoljanak. Hát meglátjuk.
És megint nem mennek a telefonok és megint nem tudok mit kezdeni ezzel.

1 megjegyzés: