copyright

Az oldalon található képek Iby András szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni nem lehet. Minden jog fenntartva!

január 27, 2009

sokminden ami van


Néha úgy érzem mintha nem lennék fontos ahol fontosnak kellene lennem. De már hozzászoktam kicsit. Aztán mindig rájövök hogy ilyenkor csak magamnak nem vagyok fontos. Hát ez van. Néha azt hiszem hogy szólnia kell rólam is pár dolognak és aztán rájövök, hogy nem. Magam számára kell hogy fontos legyek senki más nem képes erre. Tehetek úgy, hogy fontos legyek de ez csak illúzió valahol. Én csak magam lehetek minden helyzetben és aki értékeli ezt az eldönti hogy neki ez fontos-e vagy sem. Néha, szerintem, az emberek nem jól értelmeznek. De ez megint az én értékrendem. Szóval csak oda akarok kilyukadni, hogy mindig elhitetem magammal hogy fontos vagyok az élet néhány színterén legyen az munka, fotó vagy párkapcsolat, de mindig rá kell jöjjek hogy csak magam számára lehetek fontos és az hogy más mit gondol erről az az ő dolga. Csak néha fáj az amit igazságnak hívunk. A magunk igazsága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése